Myspysdag.

Dagen blev inte alls som planerad.
Skulle ha träffat Atousa men de blev inte så.

Så vi åkte iväg till Ikea och lite annat.
Hittade inget speciellt men var ändå mysigt.

När vi kom hem sen kom Jessica hit och jag gjorde hennes naglar.
Blev mycket fint och jag blev så klart sugen på att göra om mina igen.
Men nej nu ska jag hålla mig till dopet. :P

Och jaa jag lovar att de kommer bilder sen. ;)

Bjuder på lite biler från när jag var hos Jessica (min Jessica från Tystberga alltså inte hon som var här idag)




Kommentarer
Postat av: jessica

ååh underbara unge!!! :D

(sånt där ryck som bara prullan får) :$

Fattar du? ;p

<3

2011-01-08 @ 22:42:57
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0