Mammalyx!!

Jag är i extas, så jävla kul det ska bli.
Känner mig som världen lyckligaste.

Först nu i helgen på fredag så ska jag och Petra på bio.
Vi ska se Love and other drogs, hur mysigt som helst.
På söndag kommer Jessica upp och jag ska göra naglar på henne. :)
Hon ska även få dra i färg i håret då måste ju se bra ut till helgen efter då de
är dels Nelly festen och dop.
Sen helgen efter de är det Henrics fest.

Känns som att det blir mycket mammalyx på varandra men de förtjänar jag. ;)

Dock har jag lite smått panik, vad fasiken ska jag ha på mig?!
Blir till att gå igenom HELA garderoben.
Måste nog även upp till vällingby och kolla.
När jag hinner de vet jag då inte. Men får väl klämma in det på något sätt.

Här är min utväxt, det är inte ens på en månad. SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0