Låg.

Idag ska jag i säng tidigt.

William sover och jag har precis duschat även sambon är ju faktiskt hemma. <3

Jag känner mig rätt låg, även fast att jag kanske inte borde.
Blir det så, ja men de kanske är det enda rätta egentligen?
Jag vet inte, det är delade känslor..
Henric känner väl lite som mig tror jag.
MEN om de skulle bli som mig magkänsla säger ja då kanske livet
byter riktning helt?

Aja, time will tell. Och snarare än man kan tro med..

Nu ska jag titta på ett avsnitt true blood sen sova, har ju börjat gå igenom
alla tre sesongerna igen. Vem kan motstå? ;)

Innan jag var till frissan var det mer rött i håret.
Henric HATADE det, nu är det mer mörkt bara.
Men färgen släpper.. Så snart blir jag väl red head igen..


Kommentarer
Postat av: Vardagsprincessan

hej. remember me? vi snackade mkt ett tag via våra bloggar. Min förra blogg hette princess charming om det ringer någon klocka? Fin din blogg är nu. Hoppas allt är ok med dig/er. kramisar

2011-01-11 @ 21:43:07
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: feztis

Vilken fin bild på dig!



Nja, dagis räcker inte till alla gånger igår när jag hämtade dom så vägrade de gå hem och det tog nästan en timma hem ifrån dagis som vanligt vis tar kanske 10-15 min att gå.. med barnen 5min om man går själv.. gillar inte trotset!



Jupp, dagbok får det bli ;)

2011-01-12 @ 10:32:29
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Lena "sis"

Men skärp dig, du passar ju bra i alla hårfärger, till och med svart ;) puss <3

2011-01-12 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0