Ingen nattro.

Natten här var så där. William har börjat med att han inte vill sova i sitt rum.
Han vaknar alltid och kommer in till oss.
Flera nätter i rad nu. :/
Hm aja inte mycke att göra.
Men tack och lov att vi köpt ny säng. :P
Märker knappt av honom. ;)
Men om jag hade märkt honom då hade jag klagat ojojoj vad jag hade klagat
med tanke på vad sängen kosta så tycker jag verkligen inte att jag ska känna av honom.

Idag sov vi middag också, ååh underbart.
De måste ju vara de bästa med att skaffa barn sova på dagtid utan att
någon säger något. ;)

Henric är till tandläkaren idag också, en akuttid.
Han åkte lite efter ett och är fortfarande inte hemma.
Så undrar vad fasiken dom gör egentligen. :/

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg, anmäl dig så kanske det blir du som vinner!

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment



Lycka till!

2011-01-19 @ 16:16:34
URL: http://steph.se/
Postat av: Anna

Vad är skillnaden på en dyr och en billig/gammal säng om man märker av att ett barn sover med en eller inte??? Beror det på bredd eller svikt/fjädring eller snarkar och snurrar barn mindre i en dyr säng? Bara undrar... ;-)

2011-01-19 @ 20:06:31
Postat av: Madde

Anna, haha alltså om vi jämför med våran gamla säng så är det här HIMELRIKET!!

Den gamla om Henric så andades kände jag de.

Nu märker jag inte ens om William ligger 1cm ifrån mig. Allt är bara tusen gånger bättre än den gamla sängen. :P Tror inte man snarkar så mycke i våran säng heller, dock snurrande ungar hm mja de kommer man inte ifrån. ;)

2011-01-19 @ 20:58:05
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0