Ibland blir jag sur.

Japps de stämmer, nu är jag lite sur.
Det jag är sur över är att jag blir utanför.
Inte bland mina vänner och inte min familj de här är en annan sak.
Jag tänker inte skriva ÄNNU vad men vi får se om några dagar...
Det är nämnligen de det hänger på..

Imorgon ska jag ta med mig William till isen som finns i parken här nere
så ska han få inviga sina skridskor. :D

Nej nu ska jag bege mig till sängen.
Ska ju upp typ snart?!
Går ju upp 4.15 varje dag. Phuu.

Glöm inte min tävling. ;)

Klicka på bilden för att komma till den.



Kommentarer
Postat av: feztis

Jo, jag hoppas det fortsätter åt det ljusa hållet nu :)



Ja, de har varit extremt vilda under ledigheten, men hoppas det blir lite lugnare nu när de börjat dagis igen! Lite jobbigt då båda är väldigt trotsiga till och från..

2011-01-11 @ 08:40:52
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: sandra

Utanförskapp är inge roligt :/ Va det än är så hoppas jag att det löser sig. hugs



Va spännande med skrisko åkningen. Hoppas att han illar det. Har försökt att få Niklas att pröva på det, men han vägrar. Lite konstigt då han är en Skoog och va jag vet så har alla killar/män i den släkten spelat hockey:P



Inte lätt att veta du :P Du är ju kanon på naglar :)



Självklart ska jag delta i din tävling:)



Kram!!!

2011-01-11 @ 10:56:04
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

de människorna som stänger dig ute vet inte vad dem går miste om! rätt åt dom som missar världens bästa Madde! de blir utanför-inte du!!! för de får inte lära känna dig som vi andra=) <3 kramar

2011-01-11 @ 17:30:50
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0