Huvudvärk.

Idag är en dålig dag, morgonen började med att jag vaknade en gång i minuten och trodde att jag skulle gå upp..
Sen när jag väl kom iväg till jobbet kändes de som att jag hade feber
och nu har jag huvudvärk. :/

Tyvärr blir bloggen lidande då.

Men måste ju berätta om en sak,
jag handlar ju mina nagelsaker hos nagelgiganten.
Jag fick ju ett supernsyggt vitt glitter som många vill ha, och jag
har letat och letat efter de på deras sida men inte hittat de.
Idag ringde en därifrån och ville hjälpa mig, men dom hittade de inte heller
så nu ska dom leta vidare och se om dom hittar de.
HOPPAS verkligen dom gör det.
Jag äskar det. :D

Jessica har det vita glittret på dom här godingarna.




Kommentarer
Postat av: sandra

Tråkigt att du inte känner dig kry idag. Hoppas att du mår bättre snart.



Va gulliga de är som hjälper till att hitta glittret till dig. Det är service det:) Btw va tar du för att fixa till naglarna?



Kan du få ut en annan telefon genom jobbet? Hoppas att det löser sig.



Kram!!!

2011-01-18 @ 07:47:56
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Nä precis, det dröjer nog ett tag till nästa =)

Tror inte hon sjukskrev mig hela tiden ut för jag sa att jag skulle söka havandeskapspenning from 28 feb. Men hon sa att om jag skulle behöva yttligare mer så skulle jag höra av mig. Känns skönt iallafall, att någon läkare tagit mig på allvar. Detta med att vara gravid är inte min sak. Man känner sig så rutten också som bara klagar men men.



Hoppas febern och huvudvärken har lagt sig och att du mår bra!



Kram

2011-01-18 @ 12:14:14
URL: http://jacquelinesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Lena

Krya på dig sis :)



Skiiiiit snygga naglar, jag vet ju vad jag vill ha för glitter sen i alla fall ;)

2011-01-18 @ 13:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0