Dop.

Idag har vi varit på lilla Nathalies dop.
Det var så fint så fint men det tycker jag att dop är. :)
William tyckte inte det var speciellt roligt men inte mycke att göra åt.
Efteråt bjöds på gott fika och mycket skratt.
Jag hjälpte till lite med att göra kaffe och plocka fram saker.

Underbara Petra har ju erbjudit sig att passa William dom fredagar jag pallar träna.
Så jag kommer att vara i skuld till henne gånger tusen snart. ;)

Bilder kommer så klart så fort jag kommer på vart kameran är.
Misstänker att en liten pojke lekt lite här hemma. ;)

Men så länge tycker jag att ni ska titta in till Petra och kolla in coolaste
doppresenten ever som Nathalie fick av sin gudfar Benny.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Nej nej

De var inte jag, men gud vad häftigt

Man skulle kanske starta en turné

Ha de fint

2011-01-29 @ 19:24:59
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Lite?? Du hjälpte ju till med typ allt :)

Och nej du är inte skyldigt något efter idag, klart jag kan ta William han och Kevin leker ju så bra ihop oxå :9 Puss och tack igen för idag :)<3

2011-01-29 @ 19:48:37
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0