Död.

Jag är helt död, jag har varit och kört mitt första kick and box pass för i år.
Jag började på det i höstas men fick benhinneinflammation och typ
tusen gånger förkylningar efter varandra.
Så jag gav upp.
Tiderna är inte dom bästa heller, fredagar 17.30-18.30 och söndagar
17-18 som att man inte har annat för sig då eller? ;)
Och Henric är ju inte hemma fören 18 på fredagar heller.

Men idag var jag iväg, Henric slutade ändå tidigare för jag skulle
ju ha varit iväg på Nelly festen.
Men det blev inget av då alla bangade..

Men nu ska William i säng, vi får se om jag kommer upp ur sängen när han somnat.. ;)

Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Hallo jag kan faktiskt ha william medans du tränar på fredagar!!!! :)

Puss

2011-01-29 @ 07:56:39
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0