30år.

Idag har varit mysigt.

Jobbade föst as always...

Sen hämtade jag barnet lite tidigare än vanligt och skyndade upp till Vällingby.
Där var brudarna, Micaela och Petra med barn. <3

Jag glömde så klart kameran hemma i all hast.

Idag fyller min underbara sambo 30år, han fick en klocka som vi lämnade tillbaka
(han är kräsen och var inte nöjd)
Han fick även ett par nya hörlurar, men dom lämnade vi också tillbaka för dom var
en bra peng billigare på hans jobb och då tyckte han att det var dumt att jag
skulle köpa dom på något annat ställe. :P

Nu ska barnet i säng skriver mer sen..

En sak som Henric fått idag.
You will see..

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

spännande!!!!! undra vad han har fått mer..kramar



och grattis till honom-såklart!

2011-01-13 @ 20:42:57
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0