Utnyttjad.

Japps det är mitt mellannamn!

Folk ringer mig när dom vill ha något av mig, låna något av mig eller bli körd någonstans.

Tack för det over and out!!!

Min vän Petra har skrivit ett bra inlägg om de här då hon blivit så jävla sur på folk som utnyttjar mig all the time.
Jag är för snäll jag vet..

Så här skrev hon.

"Man gör INTE så!!!

Jag blir arg, ledsen och rent utav FÖRBANNAD!!!
Jag reagerar STORT p.g.a att det handlar om en vän till mig.
Jag HATAR när folk utnyttjar dennes snällhet, man kallar sig kompis/vänner men samtidigt uttnyjtar, kan inte skriva hela historian, men min vän vet vad JAG tycker... Och NEJ jag tänker inte hålla käften stängd för detta gör mig ARG!!!
Stå på dig min vän, jag vill INTE se dig bli uttnyttjad och sårad, du betyder för mycket för att jag ska klara av att se sånt !!

Men kom ihåg vad jag sa!

älskar dig <3"

Love you to. <3


Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathelie

Älskade du <3<3

2011-02-28 @ 16:46:47
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0