Tvättstugan.

Jaha idag är det tvättstugan, jag längtar tills vi flyttar och kan
ha en egen jävla tvättmaskin.
Alltså bara av att gå fram och tillbaka till tvättstugan nu..
Jag är död!!
Snacka om att något är fel.
Något jag tänkt på är varför tog dom inget blodprov när jag var hos läkaren?
Jag kanske har någon infektion?
Det enda hon gjorde var att kolla i halsen, ta ett halsprov och kolla i öronen.
Sen va de klart..
Hm?!

Jag menar tre veckor.. NÅGOT MÅSTE JU VARA FEL!?!

Läkarn sa ju att jag inte skulle göra något jag verkligen inte måste..
Tvättstugan är ett måste. Tråkigt nog.
Jag menar Henric får INTE tvätta. ;)
Och när ska han göra det?
19-22 är typ alltid fullbokade. Så det blir min lott här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0