Trasig lastbil.

Idag har vi haft supermysigt.

Morgonen började med sovmorgon för min del.
TACK OCH LOV.
För när jag vaknade upp kunde jag knappt andas.
Toktäppt i näsan.

Men sen var det bara upp och hoppa eller jag blev bjuden på frukost först. :)
Min kära underbara sambo och William gjorde iordning de.

Sen upp och hoppa tur de för då ringde jobbtelefonen och
fick reda på att han skulle komma upp med min lastbilen idag.
Så in i duschen och sen på med kläder.

Precis lagomt så kom han när jag var färdig och ut och köra honom till bromma till
hans egen lastbil.
Det var superhalt ute och självklart drog jag på arlset när vi var på plats i bromma.
Såg även då att min lastbil va sönder!
Jävla nötter. Kåpan över höger bakhjul låg i skåpet på lastbilen..
Så blir att ringa verkstaden på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0