Tomma sängar.

Natten här hemma har väl varit så där..
William har hostat massor men ändå sovit.
Jag kan inte sova utan Henric och han var ju ute..
Så jag har legat i sängen och snurrat och hostat och kliat...
Ansiktet är inte lika rött och svullet nu men de kliar fortfarande.
TACK OCH LOV ATT JAG TAGIT BORT NAGLARNA NU!!!

Här trodde vi att alla grabbarna skulle sova igår. Så de va bäddat
och klart.. Bara de att ingen kom hit?
Och då menar jag INGEN, inte ens Henric!!
Henric kom hem halv åtta imorse, alltså var redan jag och William uppe.
Han hade gått hem.. Två hade åkt hem, en fick borta match och en ja..
Han försvann? Ingen vet vart han tog vägen.
Så här stod sängarna tomma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0