Skönt att mycket är färdigt.

Idag trodde jag att jag skulle behöva göra massa mera potatisgratäng,
men snälla svärmor ska ju också göra så jag behöver inte. :)

Men köttet är iaf skuret och rent och ligger i marinad.
Och Henric kom med laxen.

Henric ska även göra bearnesen och jag ska göra tzatzikin.
Sen ska saker bäras ut i bilen också men de blir nog senare.

Känns skönt att det mesta är klart till imorgon. :)

Ska ju träna ikväll också så behöver verkligen tiden.

Men nu kommer petra så måste kila.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Skönt att ha det mesta klart!

Lycka till med träningen!

2011-02-04 @ 14:26:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

vad skönt att det är klart! blir alltid så stressat annars!



hoppas ni får det superkul imorgon! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0