Rökhosta?!!

Alltså allvarligt, vad är det med min hosta?
Känns som jag har typ rökhosta?!
Jag som inte ens röker..
Isf skyller jag på mina rökarkompisar haha. ;)
FY PÅ ER!!!
Har något jävligt irriterande som sitter i halsen, spelar ingen roll
om jag får upp nå slem eller inte de sitter liksom kvar ändå.
Hela natten har jag hostat hostat hostat och HOSTAT!!

Idag blir det fläskkotletter i svartvinbärsgräddsås och potatis här hemma.
Får se vad William säger om de är godkänt eller inte. :P

Nej nu ska barnet hem från dagis, och sista tvätten ska också hem för den delen.

Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

hahahaha ja skyll du på mig men jag är fett oskyldig :) hahahhaha, du kanske har rökt i smyg, hahahahhaha

2011-02-24 @ 16:34:03
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0