Ögonoperation.

Jag har glömt att skriva och berätta vad Henric får i födelsedagspresent av oss alla.
Han får en ögonoperation. :D

Han har redan börjat titta runt vart han ska göra den och hittat en i turkiet, istanbul.
Det är en svensk hemsida och sånt men att man åker dit och gör den.
Mycket billigare än i Sverige, och vet ni vad de bästa är?
Jag betalar bara 5000kr för att följa med. ;)
Visst vi får fortfarande lägga till mycket själva för Henrics operation men det hade vi ju redan räknat med. :)
Min resa betalar ju jag helt själv isf.

Så nu blir det till att planera massor, vi måste söka ledigt, vi måste kolla vem/om någon kan ta William.


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Såklart vi kan ta william :)

2011-02-09 @ 16:51:01
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Louise

Vi kan ta William=) :P

Simo skulle bli glad att ha sin kusin här

2011-02-09 @ 18:05:58
URL: http://pajalamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0