Min drömresa.

Jag tror att jag har massor med drömresor egentligen, men det beror nog mest på att jag faktiskt bara varit utomlands en enda gång i hela mitt liv.
Det var spanien 2009.

Men något som jag hittade på Solresor var det här.
Cyperns gömda skatter, bara de hur UNDERBART låter inte det?



Just nu har Solresor sitt underbara erbjudande igen att man kan få bli resereporter
på just cypern under en vecka, dom står för resa och boende.

DET är en dröm för mig, tänk att få packa med familjen och åka en vecka.
Ååhh jag skulle kunna göra mycket för det!!

Självklart vill du också veta mer om det här eller hur?
Klicka då HÄR för att komma till sidan där just DU kan anmäla dig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0