Middagsdags.

Dagen har gått fort. Har tvättat och skickat packeten.
Även en hel flyttlåda är redo att skickas till pajala.
Tänkte att jag åker imorgon och gör det så det blir gjort.
Passar på när jag ändå är hemma med snorig unge. ;)

Idag kom sista fotoboken. Rätt nöjd faktiskt. :)
Nu har vi fyra stycken.

Jag funderar på att göra om mina naglar.. Bara för att liksom. :P
Har inte bestämt mig helt vad eller hur jag vill göra bara.

Nej nu ska vi börja med middagen här hemma.
Får se vad de blir INTE potatisgratäng iaf, fy fan va less jag är på de.


Kommentarer
Postat av: Louise

Simo säger hej hej kusin william=)



Är han högre än bänken??

2011-02-08 @ 19:54:24
URL: http://pajalamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0