Kräkas.

Ja de vill jag göra på folk ibland.
För att så jävla många är så äckligt falska. USCH!

Jag är iaf glad över att jag har mina underbara som jag kan lita på.

Det tråkiga är när man jobbar att man inte hinner träffa dom man vill så ofta.
Det är verkligen att man får klämma in någon här och någon där,
och så när dom andra också jobbar de gör det hela ännu svårare. :(
Det är bra nu snart för Petra är fortfarande mammaledig, eller aa jobbar helger ibland
är det varannan eller en helg i månaden?
Hm..
Micaela där har det stora problemet varit då vi båda jobbar.
Men nu har hon gått in i vecka 20 vilket innebär att snart får hon söka om
ja vad de nu heter. Och då kommer hon också vara hemma.
PERFEKT! ;)
Vi har redan bestämt att dom ska bosätta sig hemma hos mig då eftersom jag jobbar så får dom komma hit. ;)

Mina andra underbaringar träffar jag då och då men självklart de också med pusslande.
Men vill man så går de.

Som Jessica hehe aa där är de pusselbygge på ingengörsnivå ibland. ;)
Men vi träffas ju minst var 3e vecka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0