Idag?

Idag har jag legat på soffan nästan hela dagen.
Jag orkar verkligen inte göra mycket alls.
Och vet ni vad de sjuka är?!
Jag ligger och tänker på att jag vill träna?!!!
Jag som typ dör av att gå fram och tillbaka till tvättstugan?!
Stört i know...

Men idag de som jag har gjort..
Twilight maraton. ;)
New moon nu. Dock en stor nackdel är att det inte går att pausa?!
Måste ta det med Henric när han kommer hem..
Vi har ju en grej som vi har alla filmer i..
Alltså inte datorn kopplad till tven..
Men vi använder inte dvdfilmer..
Ähhh är kanske typ EN som skulle fatta vad jag mena om jag kom på
vad fasiken de heter iaf. ;)
Vi hade en popcornmaskin förut..
Hur många av er vet vad jag menar då?!
Inte en sån man gör popcorn i utan en sån man har filmer mm i. ;)


Min fina sminkning av Jessica, dock ser de grått ut.. De va egentligen blått?!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej usch vad fult det ser ut :O <3

2011-02-23 @ 19:53:49
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0