Första toabesöket. :D

Idag kissade William på toan för första gången. :D
Dom har ju såna små toaletter på dagis, igår sa jag att dom gärna
får börja sätta William där ibland eftersom han är så duktig att kissa på pottan hemma. Jag fick då till svar att han inte visat något direkt intresse med toan där uppe men att dom ska hålla utkik.

Jag pratade lite med Henric om de när han kom hem då och så sa jag
"det är nästan så jag ska börja sätta honom där när jag hämtar honom innan vi går hem"
och Henric tyckte att det var en superbra grej.

Så sagt och gjort idag började jag.
Och William var så stolt som KISSADE på toaletten!
Ja jag var ju också stolt för att han faktiskt kissade.
Så det här kommer jag verkligen att fortsätta med och jag hoppas att flera av fröknarna kommer att inse hur duktig han faktiskt är och tar upp det och börjar ta honom dit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du är för skön du:) härlig kommentar, skönt med någon som förstår som är i samma ålder :)

yes im a grown up :P

Ja får man en kiddo så växer man ju automatiskt upp dubbelt så fort antar jag, och nu va fasen första toabesöket o grejer, du börjar ju bli veteran här va ;)



kram på dig

2011-02-16 @ 21:18:09
URL: http://www.j-grossmann.blogspot.com
Postat av: Malin

Å va duktig han e. W visar inget intresse alls på att han vill gå på pottan så vi väntar tills han e redo=)



Ja nej nu får de fasen va nog!:) Räcker me influensa och magsjuka en gång:)



Kram

2011-02-16 @ 21:58:38
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0