Bullbaka..

Dagen började tidigt.
Första satsen är bakad och väntar på att sista jäsningen ska bli klar samtidigt står nästa sats på jäsning för utbak.
Tvätten är på torkning i tvättstugan perfekt att tvätta så här tidigt på morgonen bara sprida ut sig överallt. ;)

Men ska se hur mycket bullar de blir nu efter andra utbaket ev åker jag och köper mer jäst och kör en till sats, känns som att de blev rätt lite nu faktiskt.

Sen när isf tredje är klar så blir det kladdkakebak.
Hoppas att jag hinner göra någon potatisgratäng idag med men de borde jag hinna dagen är ju lång. ;)

Tror jag får fikagäster också lät som de, men de är bra jar massa mat i kylen så behöver lunchgäster. :P

Kommentarer
Postat av: sandra

jesus christ vilken fart det var på dig idag ;P Duktig du är som håller bakandet flyttande. Ska sj ha en sådan dag imorgon, men tror inte att jag kommer va lika duktig som du.



tackar :) gillar blusen väldigt mycket sj.



Låter som jag får ta och pallra mig till bion någon kväll:D



Kram!!!

2011-02-03 @ 19:05:09
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Oj vad du verkar ha legat i.=) Kika gärna in hos mig och tävla om en hemlig goodiebag från Missäy

2011-02-04 @ 23:52:32
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0