Alltså har jag sagt att jag hatar tjejer?!

Idag fick jag reda på en sak som gjorde mig sur..

Jag har två butiker som jag kör till som även en annan kör till.
Alltså han kör för ett annat företag men vi har båda dom butikerna och brukar vara där samtidigt.
Det blir ju att man pratar mycket med dom andra leverantörerna när man träffar dom.

Idag berättade han att en personal från den andra butiken vi har var sur på mig!!

Liskom va?! Jag fattade inget, jag pratar inte så mycket med personalen i just den butiken då alla är riktiga surfittor rent ut sagt.. Så varför skulle någon vara sur på mig?!

Jo men då berättade han att HON hade hört att jag pratat i telefonen när jag var där och att jag enligt henne pratat om massa privata saker. Han frågade vad jag hade pratat om och då sa hon att jag enligt HENNE sagt att ojojojo vad full jag var på dom där ** ölen jag drack då.. och bla bla..
Aa men ni hajjar?

Alltså jag höll på att vika mig av skratt jag trodde verkligen att han drev med mig.

Men nepps, han lovade att de va sant.

Vänta nu här..

1 jag dricker inte ens öl
2 jag har inte varit FULL sen typ över tre år tillbaka
...och vänta nu här det BÄSTA
3 den jag pratar med i telefonen när jag jobbar är min MAMMAAAAA!

Hon hade tydligen sagt att hon funderar på att ringa min chef över det också för att hon tycker inte att det var oki.
Jag HOPPAS att hon gör det för då ska jag gå till HENNES chef då jävlar ska han få höra.
Verkligen hittar på saker för att göra sig själv mer intressant?!

Ännu en anledning till varför jag typ inte umgås med tjejer, jag väljer dom jag umgås med..

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

Madde, ursäkta men jag måste faan skratta!! det var ju såå sjukt!! typiskt tjejer!! alltid avundsjuka och idiotiska bråk!!



Jag har alltid haft mest killvänner..växte upp med 4 killar som bästa vänner vi bodde på samma gata och gick i samma klass!! det var aldrig bråk eller tjaffs!



men vad roligt om hon klagar hos din chef!! då får du smygfilma henne när hon gör bort sig!!

kramar

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

men shit har hon inge liv bruden eller? va får henne att tro att han är intresserad och vill veta det om de nu hade vart sant?

jamena ofta man undrar såna saker :S



2011-02-02 @ 07:54:04
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: sandra

Men shit va är det för fel på henne :S?

Hon verkar ju psykotisk eller något.



Tjejer och deras drama kan bli på tok för mycket emellan åt. Specielt när de hjuger och hittar på.



Du gör rätt i att göra en anmällan till kommunen om dagiset. Menar gör de så nu så kan det ju hända fler gånger:(



Tack så mycket, du är gullig :)

Kram!!!

2011-02-02 @ 08:18:38
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Va irriterande när de inte ens e sant!

Blir så arg på sånt. Vissa tjejer e bara för mkt!

Kram

2011-02-02 @ 20:19:29
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Lena

Säger bara en sak, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, smart tjej det där ;D puss

2011-02-03 @ 18:34:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lelass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0