30års festen.

Idag är dagen de händer.

Jag är mördbultad i kroppen, men känns ändå oki.
Jag fick sovmorgon idag också vilket var väldigt skönt.

Men nu måste jag köra igång igen väska ska packas till William.
Det ska städas lite här hemma.
Jag ska göra gräddsås nu.
Spriten ska fram då jag glömde den igår.
Jag måste packa lite till mig, jag riskerar inte att sätta på mig festkläderna när jag åker dit.
Jag får byta om sen på plats, ska även bara sminka basen eftersom
Jessica ska sminka mig ROSA när hon kommer.
Haha hon får en kvart på sig har jag sagt. ;)

Nu måste jag kila. Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: feztis

Full rulle alltså ;)

Hoppas festen blev rolig!

2011-02-06 @ 16:31:57
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0