Vägning och mätning.

En gång i veckan ska vi försöka att väga och mäta oss.
Just för att uvärdera våran vecka har vi "fuskat" mycket, då kan de ha visat sig.
Har vi varit duktiga ja då har det förhoppningsvis också visat sig.
Pepping från det som verkligen syns ungefär.

Jag själv tänkte väga mig imorgon då jag vägde mig på curves här i veckan.

Nackdel för mig är att jag är ju hemma med William och har varit de i ja en evighet?
Det innebär typ minimal träning, eftersom vi varit helt insolerade.
Och maten har blivit de som funnits hemma då vi inte har kunnat ta oss iväg att handla.

Jaja, bättre lycka nästa vecka? Eller hm mja iaf fram till jul? ;)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nä, vann inte :(

2011-12-18 @ 23:46:19
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jobbigt att väga och mäta varje vecka :O

2011-12-19 @ 12:09:34
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0