Tränat hos Curves.

Idag på kvällen var jag ju och tränade hos Curves.

Det är 30minuters träning för kvinnor.

Väldigt smart upplägg måste jag säga,
det är som en cirkelträning, man kör 30sekunder på varje station.
Varannan är en platta som man får göra lite vad man vill på tex jogga, höga knän osv..
Och varannan är en träningsmaskin och maskinen tränar alltid två muskler samtidigt.

Tex överarmar/underarmar - sen platta, sen framsida lår / baksida lår - platta..

Ja ni förstår? :)

Dom där 30 minuterna går väldigt fort kan jag lova- när jag hade gjort mina två varv vart de liksom
VA?! REDAN KLART?

När jag sen skulle bege mig hemåt så är det en liten trapp som man går upp för..

HUR TÄNKER MAN NÄR MAN HAR EN TRAPP PRECIS UTANFÖR DÄR MAN TRÄNAR?!!!

Haha mina ben var ju döda. :P

Jag skulle absolut kunna tänka mig att fortsätta på Curves men det tråkiga är att det är så dyrt. :/

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Haha..ja ibland måste man bli bortskämd ;) haha..skämmer bort min sambo med ibland! ^^



Hahahaha..klockrent! :P Jag vrider upp och ner på lägenheten tills jag hittar mina julklappar/presenter OM sambon har sagt att han har köpt någe eller så snokar jag på hans mail och det :P nyfiken som i en strut xD

2011-12-14 @ 23:28:30
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Emma

Det är bara bra längtar bara tills i morgon nu ska träffa en kompis ja knappt träffast på snart 4 år ...

Själva då ??



Kram

2011-12-15 @ 00:42:07
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Haha..smart du är! ;) Du får nog lära min sambo att INTE säga att han har köpt julklapparna eller gömma dom bättre ;k haha..



Ja det är riktigt mysigt! :) Våran sätt att visa för varandra för att pigga upp varandra eftersom vi har haft ett tufft år..visst mys och sånt är också underbart men att få presenter är också ett lyx tkr ja :)

aaaaah..ja det finns lite mer saker som ajg vill ha sen så är jag nöjd! :P haha..

2011-12-15 @ 07:32:27
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hej hej..

det låter som kul träning.. Själv har jag precis börjat på actic och jag gillar det massor med. .:) har gått att blitt en tränings"galning från att ha hatat att tränat innan, haha..



Skönt att det inte kliar på W, det är så jobbigt för de små med klådan.. :(

Då är min lilla tjej ganska precis ett år äldre än din kille då. :) Kul..



2011-12-15 @ 08:35:13
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Synd att det är dyrt, för det verkar vara bra träning :)

2011-12-15 @ 09:46:37
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0