Nakenchok på teatern!

Igår var ju jag och Sussi på teatern Hair här i Sthlm på stadsteatern.
När teatern började var det helt slutsålt fanns inte en stol ledig.



När vi kommer dit har vi för det första EGEN loge!
Haha inte illa pinkat. ;)



Så här såg det ut från vår loge. ;)



När vi först kom in stod det en kille och dansade på scenen!
Sen kom de en till och en till...

Med andra ord väldigt skumt.

Sen började den på riktigt, och ojoj vad vi har skrattat och ojoj vad nakna människor!!
Först en naken, sen en till och sen ALLA!!
Jag och Sussi satt bara och gapade haha. :)

Vi hade till och med privetshow då en kille hoppade upp och ålade sig på bordet ni ser från vår loge. :P

Både min och Sussis reaktion efter teatern var "om alla teatrar är så här då kan vi gå OFTA!" haha.
Kan det ha varit alla nakna människor som fick oss att tycka så?
Neeeej de kan jag väl aldrig tro. ;)

Iaf har ni inte sett teatern Hair rekomenderar vi den, oki andra akten vart ju lite seg.
Men konstigt efter allt naket i första?! Haha svårt att slå det. ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var det jag inte ville säga! Visst belv man överraskad och verkligen nakenchokad!

2011-12-16 @ 17:49:31
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

skönt med egen loge iaf ;)

2011-12-16 @ 19:24:26
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Carina

Min mamma och några av hennes kollegor var och såg den så jag visste det där med nakenheten.

Kul att den var bra

Kram Carina

2011-12-16 @ 20:36:21
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag hörde några prata om nakna människor på någon teater för några dagar sedan. Det måste ju ha varit den då haha

2011-12-17 @ 23:33:24
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: susanna

Tack Madelen för en underbar kväll tillsammans med dig. Detta måste vi göra om någon gång. Kram och Tack.

2011-12-19 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0