Ingen tid ingen ro.

Oj ja som ni märker blir det inte mycket bloggande om dagarna här hemma.
Det hinns inte med.

William är så gott som helt frisk nu tror jag.
Han har iaf inte fått fler prickar och dom han har är på väg bort mer och mer. :)
Men vi är iaf hemma, jag skulle ju ändå varit ledig och bättre att ta det säkra före de osäkra.
Har iaf fått höra att väldigt många åkte på vattkoppor samtidigt där uppe. :P
Så nu är det många som har haft det iaf haha.

Gjorde klart mina naglar i natt, eller ingen dekoration och de orkar jag inte göra idag heller så får se kanske bara blir så här men de är skitsnyggt iaf. :D


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Fina :D

2011-12-21 @ 13:47:33
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0