Fullt upp och nagelbygge.

Idag har vi haft det fullt upp.
Rebecka har sovit här och så har jag gjort hennes naglar idag.
Dock ville det inte vara på min sida idag, skitskumt!
Jaja blev jävligt bra tillslut och min vision om att jag ska göra röda tippar på mig själv.
heeeell yes. :P

Självklart kommer de bilder på hennes naglar, jag lovar.
Ni vill inte missa dom heller. ;)

Jag har förresten börjat få väldigt mycket frågor om naglar och produkter osv.
Så jag tänkte göra ett inlägg om tips från mig.
Dock hinner jag inte det idag för jag ska strax sätta mig och göra mina egna naglar. ;)
Inte för att det behövs haha nej nej, bara för att jag vill. :P

Förresten kommer upp en liten suprice strax till er. ;)


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Så spännande med naglar tycker jag :D

2011-12-19 @ 12:23:32
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0