Expert- NEJ TACK!

Alltså jag är så jävla arg!

Igår hämtade jag ut kort som jag hade skickat in på framkallning hos Expert.
När jag kommer hem inser jag att dom har ju kapat vårt julkort så Henrics H bara är halva med!!
Och det är ju inte ett julkort vi skickar liksom?!

Iaf så var jag upp dit idag då för att klaga,
Världens mest otrevliga personal. Ingen service människa de där inte.

Hon säger att det är allt mitt fel, det är jag som inte har kollat ordentligt att det kommer upp en varning (varningen är två små rödarosa streck där bilden beskärs).
Ja för att jag går ju säkert igenom 200bilder och kollar?!!!

Det roliga i det hela är att människan kläcker ur sig "jag har många kunder som kommer in och som inte har sett beskärningen"...
Ehhhh ja då kanske det är dags att man gör om sitt system?!! Det kanske ska komma upp en VARNINGSRUTA
med att en eller flera bilder beskärs?!

Så nu sitter jag här. Har kastat 400kr i sjön och min fotoskrivare är ju stendöd...

Tror ni att dom kommer att få ett trevligt mail av mig????!!!



**

Nu har jag precis kollat upp, jag la in bilden igen för att kolla om det verkligen blev så.
Och NEJ ingen varningsgrej alls.

Det är alltså DOM idioterna som har lagt i fotopappret snett.
INTE jag som har gjort fel.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nä, men fy fan va surt !! skicka mailet fort som attan så hinner de förhoppningsvis fixa nya på måndag ! Du måste ju åtminstone få pengarna tillbaka !! kramar

2011-12-17 @ 21:27:34
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mari

huvva. vad ledsen jag skulle ha blivit. men jag peppar dig att gå in igen och tjata på dem. strunta i att de är otrevlig, stå på dina fötter och klaga. OM de inte hjälper dig kontaka kunsumettjosanhejsan, och fråga hur du ska bete dig. och sen hotar du med att du kontaktar dem, så kanske förhoppningsvis blir de snäll och ger dig pengarna tillbaka åtminstonde.

och även bevisa att du lägger in bilderna och ingen varningstext. sedan när du fått dina pengar så bojkottar du de helt. i alla fall om du har fler el-kedjor i närheten.

hade problem med en sprilans ny tv, en dyr tv, för ett par årsedan. var in i butiken varje dag och tjatade. men de hittade inget fel på tv´n. men vi stod på oss och tillslut fick vi pengarna tillbaka. efter veckor av besök på deras butik för att tjata och käfta med dem. när de väl köpta tillbaka tv´n, som chefen inte ens visste hur man gjorde. fick ringa huvudkontor osv. så blev vi erbjuden en massa rabatt när vi skulle handla på den butiken inom en snarframtid. men som sagt vi bojkottade det totalt och sa till våra bekanta att inte handla där.

så stå på dina fötter och klaga på dem. och klaga även lite för de som inte törs!

2011-12-17 @ 21:28:31
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag har kikat in vinnarna och det var tyvärr inte jag denna gång heller :(

2011-12-17 @ 21:46:09
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anders

Finns fler företag inom foto som e skit. Jag beställde en canvastavla som jag fick i veckan. De skulle vara jag och mina syskon på tavlan men mitt ansikte hade hamnat på baksidan av tavlan. Syrran började nästan gråta när hon såg resultatet. Så gick de med julklappen till morsan och farsan. Företagets hemsida visar inte resultatet på hur produkten kommer se ut. De står bara "Canvastavla 50x50cm". :-(

2011-12-17 @ 23:08:11
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Irriterande :( Jag beställer alltid kort via FujiDirekt, funkar utmärkt!

2011-12-17 @ 23:20:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Caroline

De är tjuriga i min lilla stad också. Är det deras policy kanske? :P

2011-12-18 @ 01:44:13
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

men SUCK vilka idioter :O

2011-12-18 @ 10:05:27
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Carina

Fy vilken dålig service. Dom ska vara rädda om sina kunder för det finns stor konkurans där ute. STå på dig och kräv pengarna tillbaka och nya fina kort.

Kram CArina

2011-12-18 @ 12:05:02
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Känner igen det dära..när jag skulle köpa en julklapp till pojkarna så skulle jag betala för den och han i kassan var så otrevlig så jag sa att hit kommer jag inte sätta min fot mer eftersom dom inte kan vara dugg trevliga mot kunderna..

2011-12-18 @ 16:02:59
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

Vilka inkompetenta medarbetare. Du borde gå dit igen (om du orkar) och pengarna ska du absolut ha tillbaka. Dessutom kanske de borde få en liten anmälan...



Hoppas att det blir bättre för dig i fortsättningen.

Kram

2011-12-18 @ 16:26:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Emma

Å vad trist ...

2011-12-18 @ 19:57:55
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0