God gärning.

Idag var vi iväg och gjorde en god gärning.

Jag är med i en grupp som heter något med bortskänkes,bytes sthlms området.
Och där skrev en tjej förra veckan att hon ville ha lite borrhjälp hemma.
En spegel, en lång smal hylla, två lackhyllor och en gardinstång.
Egentligen var det även till skoskåp men de gick inte riktigt då det var gipsväg bakom var det typ inte värt det.
"betalningen" skulle bli en crosstrainer.

Jag nappade, jag har många gånger ångrat att jag sålde min.

Så idag åkte vi dit och borrade åt henne hon var supertrevlig och hade förberätt så mycket de gick.

Så nu har jag en sån här fin hemma igen, jobbigt att jag måste börja använda den också sen så fort ryggen är bra. ;)


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0