Underbar mammaskill.. Eller vänta nu???

Idag när jag skulle hämta William så kom den där väldigt kända odören emot mig..
INNAN jag ens kommit fram till dagiset stank det överallt!
När jag kom fram till grindarna ser William mig och kommer springandes hur lycklig som helst och säger med ett stort leende "mamma titta jag bajs, jag duktig"

Underbart odören kom från mitt egent barn kanske därför jag kände den så långt innan, ännu en mammskill kanske?

Och eftersom William är blöjfri på dagarna så kan ni ju räkna ut själva...
Det var fan skit ända ner till tårna!!
Och nu undrar jag, VARFÖR har inte dagis duschar?
Tänk så mycket lättare det skulle vara då olyckorna är framme..

Jag tycker fortfarande att de luktar skit om oss båda överallt.
Jag har reda tvättat händerna med tvål fem gånger, sen vi kom hem!!
Och spritat dom tre!

Tur att du är så söt.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0