Smarta jag.. :P

Haha fan va bra jag är..

Har tven på i bakgrunden och klickar runt lite på olika bloggar.
Helt plötsligt kommer jag på mig själv att tänka "fan vilken lång reklam"
Reagerade när fångarna på fortet slutade man känner ju igen melodin liksom..
Men nej de va inte reklam haha det var Arn som har börjat, jag tyckte det var lång reklam eftersom de bara fortsatte på svenska. ;)
Haha. :P

Nu på kvällen gjorde jag och William negerbollar, eller oki jag gjorde och William tröck i sig både chokladsmeten och pärlsocker för glatta livet. :P

Men blev ett gäng över iaf dom står i frysen lär vara smarriga imorgon. :)
Dock är det pärlsocker på hela mitt nystädade golv i köket också. :P
Smart tänkt av mig va? ;)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Haha, snygg bild x)

2011-08-28 @ 23:48:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0