Skitdag..

Idag kunde jag ha struntat i att gå upp alla känner jag.. inget går som jag vill. Väntar på att min beställning ska komma den har fortfarande inte ens lämnat företaget! Beställde i förrgår.. ryggen har inte varit på min sida alls idag så de mesta har gjort ont och varit jobbigt. Att jag sen känner mig helt utanför och bortglömd gör ju inte saken bättre. Mina naglar igår blev iaf grymma. Aningen långa men de får jag väl ta. ;) kan ju korta ner dom men nee de känns tråkigt. Någon dag nästa vecka ska jag ta mig till kista gallerian tänkte jag. Ska handla lite kläder till mig själv. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vadå utanför? :/

2011-08-25 @ 23:01:37
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0