Sjukgymnasten.

Ja idag var jag hos sjukgymnasten..

Det gick inte som väntat om man säger så.
Jag trodde innan att jag skulle vara tillbaka på banan fort.
Detta var något hon hade någon "mirakelkur" åt ja inte vet jag, jag inbillade mig iaf att jag skulle vara bra inom några dagar..

Hon sa helt tvärt om..
Hon sa att det jag har (inflammation i ryggen och extrem överbelastning som tryckt ihop allt) brukar ta runt 6 veckor att få bra! WHAAAAAT!?!!

Jag har fått övningar att göra som jag redan nu har börjat med, saker att tänka på så små saker att jag skulle kunna göra dom bredvid någon om dom skulle inte ens märka det då!
Så illa är det alltså, jag får inte göra större övningar än så..

Jag fick iaf ett OK att gå till gymmet, heeey jag får använda tre maskiner!!

Så imorgon ska jag till gymmet efter att jag lämnat William.
Jag SKA bli bra och jag ska INTE vara liggandes på semestern.


Kommentarer
Postat av: Louise

Faaan vad jobbigt, men kan det bero på jobbet då eller?

tänkte du lyfter ju mycket där..

kram

2011-08-23 @ 12:38:44
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: susanna

Vad var det jag sa. Inget ryggskott men en inflammation i ryggen. Hoppas att du tar det lugnt nu om du ska bli bra, det brukar vara långdraget men inflammation i ryggen.

2011-08-23 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0