Plaskdammen.

I torsdags var jag till plaskdammen med mina brudar!
Det är som sagt inte alls ofta vi ses längre. :(
Och ja jag tar på mig det hela. Men hinner verkligen inte.

Som Petra sa "jag förstår inte hur andra kan klaga som bor längre bort på att du aldrig har tid att ringa/träffas du hinner ju inte ens träffa oss som bor några minuter bort!"
WORD!!!

Men i torsdags kunde jag. :)

Petra
och Nathalie.



Micaela.



Nathalie.



William.



Viola.



Nathalie.



Petra med lilla Elias.



Micaela gungade med barnen haha. :D





Jag i telefon och med Elias. :D



Fick inga bilder på Kevin mer än när han gungade, ungen var i vattent hela tiden. :D
Men klart han var med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0