Nattprat och födelsedagspresent.

Nej nu är det dags att hoppa i säng.
Dagarna går så fort!

Jag har gjort mina övningar massa gånger idag vilket känns nu.
Men men vill man bli bra så får man väl lida lite också.
Det viktigaste är dock att jag inte gör något som gör ont. Så måste nog ta det lite lugnare med övningarna och inte pressa mig själv så hårt.

Juste har beställt hem två födelsedags presenter till min kusin. :D
Hon fyller i oktober men lika bra att göra det medans jag kom ihåg. :P
Hon kommer ÄÄÄÄÄLSKA de. ;)
Kan ju inte skriva vad de är då jag vet att dom kommer in på min blogg ibland. ;)
Eller jag har redan sagt vad det är till henne är en bokserie så hon ska få dom första böckerna i den. :D

Nej nu blir det sängen, dags att sova.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0