Medel mot löss!

Jag fick idag mail från Buzzador, jag har kommit med i att få testa lusmedel.
Jag har aldrig haft löss *peppar peppar!!!*
MEN eftersom William går på dagis känns de som att vi lär få det.. Någon gång så småning om. :S

Vet inte riktigt hur de ser ut med prover för detta men kan ju redan nu kolla runt om det är någon intresserad?
Kan ju säga redan nu att ett gäng kommer skickas upp till sundsvall denna gång. ;)
Vet att dom haft det på skolorna om det var förra året eller året innan. :P
Sen är dom förskolelärare och lärare samt har dagisbarn så tycker att det är bra testpersoner.

Men någon annan som skulle vara intresserad?
Kanske någon som jobbar med barn/ungdomar? Eller har barn på dagis/skola?

Om ni inte vill att andra ska se detta så skriv de då i kommentaren till mig, och om det är någon jag inte känner skriv med din adress på en gång så håller jag din kommentar osynlig!


Kommentarer
Postat av: feztis

Usch för löss. Har aldrig haft det heller. Inte barnen heller även om det förekommit löss på deras dagis. Tror det var förra året. Hujedamig!



Tycker det blev fint i alla fall. och det stämmer bra att övning ger färdighet. men jag är absolut inte lagd åt det pilliga hållet :p

2011-08-24 @ 07:05:32
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vore jättekul om du ville vara med i min tävling: http://prisa.se/2011/08/19/tavla-med-presentupplevelser-com/

2011-08-24 @ 10:03:21
URL: http://prisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0