Liggsår!

Ja som ni förstår är jag liggandes. Inläggen igår vad tidsinställda. (utom de som skickades från mobilen)
Nu ligger jag i sängen och skriver.
Jag kommer fan få liggsår av det här!! :P

HELA dagen igår bara låg och låg jag i sängen, på rygg.

Det är sååå inihelvetes jävla tråkigt!
Har iofs kollat på massa filmer men man tröttnar ju på att ligga också.
Men röra mig.. NEJ TACK! Det gör sååå ont. :S
Varför ska man få så här för?
Jävligt onödigt enligt mig.

I natt så var det något som small till, kvart över fem.
Jag flög upp (med flög så kan ni ju föreställa er ett kylskåp som ska resa sig snabbt)
lät precis som någon sköt med en pistol!!! Tittade ut men såg ingen, hörde dock fotsteg.
Nu i efterhand undrar jag om det var Henrics helvetesmorgontidning som kom.
Att jag drömde något men att dunsen gjorde att jag inbillade mig något?

Det farliga med att ligga så här med dator i knät och inte kan göra så mycket annat är att man hittar ju väldigt mycket man vill ha på internet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0