Kärlek till familjen.

Alltså jag måste bara få hylla våra familjer.
Det är helt galet vilka bra familjer vi har, Henrics familj och min familj.

Alla ställer upp så mycket de går och på sina sätt.

Mamma åker ner imorgon till Sundsvall för att hjälpa till att vara barnvakt, 80mil enkel resa. ;)
Självklart även för att finnas där för mina syskon med familjer nu under denna svåra och jobbiga tid dom har.

Vi blir bjudna på galet god mat och fika av min farbror med familj som självklart innebär en väldigt massa skratt.
Vi hinner inte ses så ofta för dom är en väldigt upptagen familj och ja även vi är rätt upptagna hela tiden. :P

Henrics föräldrar som köper saker till William till höger och vänster, han blir lika glad varje gång. Oki visst sist var det regnställ och strumpor haha kanske inte så att William jublade av lycka men med tanke på hur mycket leksaker han har där och hur roligt han alltid har där så spelar det ingen roll. :D
Han vill ALDRIG åka hem! "Nej jag stanna farmor farfar" så söt. :D

Henrics syster med familj skämmer också bort William till max! Dom hinner vi inte heller träffa så ofta men jag tror varje gång så får han massa grejer och vilken lekfamilj, oki Benny är nog favoriten för hallå han kan fälla träd!! ;)

Min pappa, William blir alltid lika glad när han träffar honom och "komma morfar jag visa" det är nog standarden.

Sen också "vovv vovv jag vovv vovv" Sussis hundar.

Självklart har vi även massa andra underbara släktingar men det är dom här som William kommer ihåg och pratar ofta om. :P Är ju svårt för honom att komma ihåg mina syskon i pajala och mormor eftersom vi inte kan träffas lika ofta som dom andra. Om vi tittar på bilder och pekar så säger han namnen och sånt men de är nog inte att han kommer ihåg mer än att jag sagt namnen till honom från bilderna skulle jag tro.
Men så blir det när vi bor så utspridda över sverige. Eller hallå Henric har ju kusiner och moster på cypern så inte ens bara i sverige vi är utspridda. ;)

Men iaf, vi älskar er alla!!! <3

Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin & Nathalie

SV: Du var ju och borrade saker trodde vi ...

Puss

2011-08-24 @ 12:53:44
URL: http://mammapetra.myshowroom.se
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Familjen är ALLT! :) Man ska vara glad över att man har en bra och stöttande familj. Inte alla som har det!

2011-08-25 @ 00:34:38
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0