Heldag på kolmården. :)

Igår var hem helmysig dag.
Det regnade som bara den när vi åkte från trosa. Men ju närmare Kolmården vi kom ju bättre väder blev de.
Det var fortofarande mulet när vi kom dit men sen kom solen fram och var framme resten av dagen. :)

Pappa och Britt kom i egen bil och Henrics föräldrar kom också i egen bil, så vi blev tre bilar. :)
Var hur mysigt som helst och självklart kul att träffa Britt. :)

Blev god lunch och massa glass.
Vi hade även turen att vara med på tigermatningen, delfinshow och linbanan.

Williams favorit var nog bamsevärlden (där vi var nästan två timmar) :S
Och Delfinshowen, han satt helt stilla hos farmor (som satt nästan bredvid Tommy Nilsson ;) ) och tyckte det var huuur intressant som helst.

Har tagit massa bilder såklart och de kommer..
När jag orkar.

Började igår med tokont i axlarna och idag när jag vakna hade jag ont i hela ryggen.
Kunde knappt röra mig.
Nu är det lite bättre med fortfarande extremt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0