Han får mitt hjärta att växa.

Åh mitt underbara barn.
Vissa dagar så räcker de med ett leende och mitt hjärta växer typ två storlekar!

Idag är en pissig dag.. En dag då jag faktiskt undrar om jag ska börja blogga med lösen?
Känns som att om man skriver ur sig vad man verkligen vill tar folk illa vid..
Även om det inte är menat så?

Ibland önskar jag att vi bodde i ett hus mitt ute i skogen..
Utan internet, utan telefon, utan tv, utan bil.. Ja utan allt som har med socialt liv att göra..

Fast samtidigt så vad skulle skillnaden vara mot nu?
Telefonen? Ja den funkar tydligen fortfarande bara åt ena hållet..
Internet? Ja men vad skulle de spela för roll att vara utan? Säkert jävligt skönt. :S
Tv? Oki de skulle nog vara rätt tråkigt. I längden..
Bil? Ja men den har ju Henric nu iaf när jag är hemma och samtidigt så kör jag helst inte ännu pga ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0