GameGirl night. :)

Jag har ju varit ganska hemlighetsfull över det hela som jag fick äran att följa med på i helgen. :)
Kan säga så mycket att aftonbladet hade med en journalist och en fotograf hela kvällen.
Det hela kommer alltså komma ut i tidningen, i en söndagsbilaga.
Jag hojtar till när de är dags, när ni ALLA måste köpa tidigningen..
Fast aa för att vara på den säkra sidan kan ni ju köpa den varje söndag tills vi är med ändå haha.
Jag är rätt kass på att hålla koll själv. ;)

MEN kan lova, de kommer lätt att bli värt dom ynka kronorna. :D

Jag på plats nr två för kvällen, Cafe Opera. ;)



Jag och vackraste Emma på "vip-platserna" ;)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Menar du tabletterna? :P

2011-08-03 @ 21:17:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: emma

28 aug kommer tidningen utr. Då ska vi även på bruch på Berns, gumman! Du följer väl med??

2011-08-04 @ 11:53:06
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0