1 timme senare är jag faktiskt ute ur duschen..

Haha ja jag skulle ju ut och gå..

Fick för mig att då MÅSTE jag ju duscha, ser ut som och känner mig som en dödgående.

Vilket projekt!!!

Armarna fick jag ju fan inte upp till huvudet!
Men men, en timme (!?!) senare så är håret iaf blött haha hoppas på lite renare. ;)
Och kroppen förhoppnignsvis tvättad.

Har även fått på mig kläder vilket jag kommit på faktiskt är lättast liggandes..
Konstigt de där. :P


Nu måste jag vila en stund annas gå jag av på mitten!
Och sen ska jag föröska mig på att gå lite.
Trappen komme vara värst tror jag. :S

Dygt att jag inte kan sova men nej de gör jag inte ligge bara i sängen och vilar.

Snart är det halloween igen. ;)
Undrar vad William ska vara för något då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0