Vilken lycka. :D

Alltså jag kan inte ens beskriva HUR glad jag faktiskt är just nu.
Förra veckan fick jag ett mail om att jag blivit nominerad till att bli testperson på
Smartson om dunlop Sp Sport max TT.
Vi var åtta nominerade och fem av oss skulle få bli testpersoner.

Idag var vi i full gång med tokshopping åt lillebror och telefonen ringer.
Det är Tove från smartson.
Hon ville bara dubbelkolla vem bilen står skriven på och säga att VI blivit testpersoner :D

Alltså vet ni hur häftigt de är?!

VI har blivit testpersoner för spliternya sommardäck till bilen.
GAaaaaaahhh :D

Idag var tanken att Henric skulle byta däck på bilen men eftersom dom nya
kommer i veckan så struntar vi i det och byter när dom kommer.
Åååååhh vad jag längtar.
Ska bli såååå kul att få resensera dom. Jag menar hur mycket kör inte vi liksom, typ MASSOR
och nu när jag byter jobb (oopps de visste ni ju inget om) så kommer jag ju få köra bilen mera också.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Kul att få testa däcken!



Vart ska du börja jobba?



kramar

2011-04-18 @ 15:10:22
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inte börja gråta Madde :D

Älskar dig med din bajskorv! <3



Grattis till däcken för fasen! :D

2011-04-18 @ 15:14:16
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: susanna

F---n vilken tur du har. du måste vara född med tur. Jag kommer ihåg när du var liten, tog du en lott så nog var det alltid en vinst och ingen vinst som helst heller, ofta kom du hem med Nallar och stora askar som du vunnit på tombola eller lotter.

Jag tror att du har fru fortuna med dig så var rädd om henne och vårda det ömt.

Stort grattis till däcken

2011-04-18 @ 21:48:24
URL: http://akidus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0