Tradera.

Nu har jag börjat rensa bland mina skor här hemma.
Jag kom ju visst hem med tre par nya idag.
Det var ju inte jag som skulle handla skor, det var ju mina syskon! :P
Så nu har jag iaf fått tummen ur och börjat, tre par har jag kastat.
Sju par har åkt ut på trader och kan säga så här..
DE KOMMER MERA... :P
Ett par ska ges bort också.

Ni kan ju kolla in mina tradera auktioner HÄR. :)

Juste usch Williams bränskada är verkligen inte å leka med nu världens blåsa som han lyckades ha sönder själv. :(
Skriver mer om de imorgon när vi kommer hem från Sydpoolen.

Nu lockar sängen jag som skulle gå och lägga mig med William idag.. Så gick de.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har oxå massor ute på tradera nu har rensat bland alla barn kläder här hemma :)



Sv: hihi de gör inget den som väntar på nått gott.. ;)

kram

2011-04-19 @ 08:16:58
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0