Solohandling.

Just idag har varit en blandad dag.

Natten var underbar jag sov ensam i williams säng.
Bästa natten på ja jag vet inte hur länge!
Dock vaknade jag av klockan på tok för tidigt mot vad min kropp ville.
Men men bara pallra sig upp.

Jobbade i underbar sol och va hemma i hyffsad tid, skulle bara byta om och sen till gymmet.
Bytte om la mig i sängen för att vila lite på en nagel och somnade.
Så där försvann min träning, men ändå förstod jag att kroppen sa ifrån.
Har grym träningsvärk och har sovit på tok för lite.
Men men kör imorgon igen ist. :)

Nu är Henric på G hem och när han kommer ska vi direkt åka och lämna lastbilen i bromma
så slipper vi bli väckta tidigt tidigt på måndag.
William älskar ju också att åka lastbil. ;)

Sen ska jag bege mig, jag får handla SOLO idag UNDERBART. :D
DET är mammalyx på hög nivå. ;)
Efter det så åker jag till arlanda och hämtar mina småsyskon som kommer med flyget. :)

Bajsposition. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0