Roliga mail.

Jag kan avslöja lite men ännu vill jag inte skriva ut allt.
Men idag fick jag inte bara ett utan TVÅ roliga mail. :D

Det första då höll mamma nog på att kissa på sig. ;)
Jag började skrika och tjoa som bara den.
Det är de jag inte vill skriva ut helt ännu.
Men ååååhh så jag håller tummarna.

Det andra kom faktiskt nu på kvällen från en barnbutik här i Vällingby.
Preceli heter den och hon skrev om att hon faktiskt har en butik här i Vällingby.
Alltså saken är den jag åker förbi den butiken typ dagligen och oftast är det inte en gång utan två.
Men jag har aldrig varit in i den varför vet jag inte.
Så det var ett väldigt roligt mail. :D
Och jag rekomenderar er alla att kika in där på allt fint som finns. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0