Påskmys. :)

Det är helt knäppt just nu, för idag känns som måndag eftersom jag var hemma två dagar med William.
Så fredag borde alltså kännas som onsdag och så får man sova på torsdag? ;)

Men på riktiga fredag så får vi besök.
Eller jag åker och hämtar dom på arlanda. :D
Mina småsyskon Erik och Lena kommer hit över påsken. :)
Ska bli riktigt roligt.

Jag är ledig måndag, tisdag och onsdag nästa vecka sen jobbar jag torsdag och sen ledig fredag, helgen och måndag.
Sen tisdag åker dom hem.

Kommer bli riktigt mysigt att ha dom här igen och vi ska nog se till att hinna med lite roligheter. :D
Tisdag tänkte jag iaf att vi ska åka till sydpolen eftersom jag ändå måste på möte i järna så då kan vi passa på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0