Laserdom.

Alltså måste börja dagen i fel ände men till er alla som inte varit på laserdom, ÅKT DIT!!
Helt galet roligt.

Vi åkte dit och jag trodde att jag och William skulle få vara i lekdelen när dom andra sprang runt och hade kul,
men nej vi fick köra alla även William. :D
Vi har ensamma om att spela laserdom just då lyckligt nog så därför gick det bra och dom kunde sänka volymen för hans skull men de räckte gott och väl som det var tycker då jag. :)

Vi tog två matcher en match är på 20 min.
Första matchen var de jag och lillebror erik i ett lag, henric och lillasyster lena i de andra.

Vi sprang, skrattade, svor och svettades.
Sååå galet roligt. Och mycket bättre än ett pass på gymmet shit va jobbigt de va.
Jag och lillebror vann första matchen lillebror är fan gryyym.

Sen var de dags för andra matchen då bytte vi lag då körde jag och henric i ett lag och syskonen i de andra.
Vi var redan helt svettiga och sånt men vi körde på.
Då vann syskonen, som sagt bror är fan gryyym, han vann statestiken båda gångerna.
Andra gången var William inte lika nöjd dock han tyckte att de räckte så de gick inte så bra som de kunde ha gjort. Men de funkade ändå.
Jag och Lena krockade med varandra en gång också haha, och jag sprang in i en vägg. ;)
Men så mycket skratt ojojojo.

Efteråt va vi verkligen dyngsura av svett och alla längtade efter en dusch men vi åkte och handlade en sväng med hoppas alla njöt av våran trevliga doft. ;)

Nu har vi duschat och ska börja med maten sen ska jag erövra min dator igen så jag kan lägga in bilder från alla dagar. Bror har haft den nu några dagar. :P

Kommentarer
Postat av: lassika

Låter som en hel lyckad dag. KRAMIS

2011-04-23 @ 19:10:46
Postat av: feztis

Tack så mycket sötis!

2011-04-24 @ 09:06:03
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

vad roligt ni verkar ha haft det.

mn vad är laserdom? haha..lite efter här nere, vettu:P

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0